Provozovatel: | DDM Pelíšek,Husova 212, 543 01 Vrchlabí |
Název tábora: | PAŘEZ 2010 |
Místo konání: | Rekreační středisko Pařez, Blata 61, 506 01 Jičín |
Termín: | 17. 7. - 25. 7. 2010 |
Odjezd: | v sobotu 17. 7. 2010, v 10:00 hodin z parkoviště za klášterem |
Příjezd: | v neděli 25. 7. 2010, v 11:00 hodin na parkoviště za klášterem |
Cena: | 2.850,- Kč |
Zaměření: | rekreačně sportovní pobyt |
Věk: | 6 - 16 let, výjimky po domluvě s hlavní vedoucí |
Vedení tábora: | hlavní vedoucí | Bajerová Helena - Bádžík |
hospodář | Bajerová Kateřina - Bádža | |
zdravotník | Tříska Petr - pan Karotka | |
vedoucí + CO | Schober Pavel - Smog |
Zdravotní dozor: Dětská ambulance oblastní nemocnice Jičín a. s., Bolzarova 512, 506 01 Jičín - Valdické Předměstí
Ubytování: velké chatky po čtyřech
Stravování: 5x denně v restaurační jídelně v rekreačním zařízení + pitný režim dle směrnic Ministerstva školství ČR
Program na tělo: Kdo si hraje, nezlobí! - celotáborová hra, koupání v bazénech, sportovní vyžití fotbalové hřiště, plážový volejbal, hry, soutěže a výlety.
S sebou: sportovní soupravu 2x, svetr, osobní prádlo, pyžamo, trička, ponožky, plavky, pláštěnku, pokrývku hlavy, sportovní
obuv, gumáky, sandále, hygienické potřeby (mýdlo, kartáček na zuby, zubní pastu, WC papír, papírové kapesníky, staré prostěradlo + plážovou tašku či pytel k vodě), 2x ručník, krém na opalování, přípravek proti klíšťatům, sluneční brýle, baterka, spol. hry (pexeso, karty, malé šachy), nůžky, pastelky, blok na kreslení, dopisní papír + známky, svačinku na cestu, kapesné, hudební nástroj, malý batoh na výlety
NEDOPORUČUJEME mobilní telefony - nepřetržitá linka na čísle 604 24 64 24
Termín pro odevzdání přihlášek s dokladem o zaplacení je do 30. 4. 2010.
Prosíme o bezhotovostní platbu na účet DDM Pelíšek: ČS Vrchlabí č. ú. 1304139399/0800
IČO: 70885737
Variabilní symbol: rodné číslo účastníka tábora.
Do platebního příkazu uveďte do kolonky "údaj pro vnitřní potřebu příkazce" Pařez 2010
Počet míst na táboře je limitován (24). Pořadí přihlášených účastníků tábora určuje datum podání platebního příkazu.
Stornovací poplatek (odhlášení účastníka) po termínu uzávěrky činí:
15 % z celkové částky - nejpozději do 14 ti dnů před začátkem tábora,
25% z celkové částky - nejpozději do 7 dnů před začátkem tábora,
50% z celkové částky, pokud je doba nahlášení změny kratší, než 7 dnů.
Stornovací poplatek nebude účtován, pokud dojde ke změně z velmi vážných důvodů. Neprodleně volejte hlavní vedoucí, aby zajistila za vaše dítě náhradníka.
V případě závažného porušení táborového řádu může být účastník z tábora vyloučen. V takovém případě hradí rodiče účastníka, nebo jeho zákonný zástupce veškeré náklady s ukončením pobytu spojené. Provozovatel nevrací alikvotní část účastnického poplatku.
Provozovatel tábora neručí za ztráty a zničení cenností účastníků tábora.
Z rozpočtu tábora nehradíme úrazové pojištění! Proto doporučujeme rodičům své děti si připojistit.
Vzhledem k programu tábora návštěvy rodičů možné po předchozí domluvě s hlavní vedoucí.